Oftalmologija s optometrijom

proučava građu i funkciju oka u zdravom i bolesnom stanju. Oftalmologija kao grana medicine posebno obrađuje bolesti (patologiju) i terapiju očnih bolesti te anomalije refrakcije (greška u fokusiranju) oka.

Optometrija je uža grana oftalmologije koja se bavi pregledom i testiranjem vida (kratkovidnost i dalekovidnost) te ispravljanjem vida optičkim pomagalima.

Ako imate očne smetnje prilikom gledanja na daljinu ili blizinu, slabije vidite na jedno ili oba oka, problem s vidnom oštrinom, bolove u oku, zamagljenost vida, probleme s čitanjem, glavobolju, zamor očiju, dvoslike, svijetleće krugove, valovite rubove, osjećaj pritiska u oku  javite se što prije na pregled oftalmologa.

Osim navedenih smetnji, potrebno je najmanje jednom godišnje ići i na kontrolni pregled jer čovjek današnjice sve više vremena provodi pred ekranima, kvareći vid.

Pregledom odraslih se otkrivaju rani znakovi bolesti očiju, a kod djece najčešće slabiji vid kojeg oni ne detektiraju te zbog njega nerijetko imaju problema s učenjem.

Često su upravo oftalmolozi prvi koji otkriju kronične bolesti poput šećerne bolesti i visokog krvnog tlaka.

Preporuka HZJZ je da se prvi oftalmološki pregled napravi najkasnije do 4. godine djeteta.

Kasniji redoviti oftalmološki pregledi su vrlo važni te su dio održavanja općeg zdravlja kako kod odraslih tako i kod djece.

Tim poliklinike Lux

Upoznaj svog specijalistu

Za vas smo odabrali člana liječničkog tima Poliklinike LUX koji ima najbolja znanja u toj grani medicine (subspecijalizaciji ili dodatnim višegodišnjim edukacijama)  koja je polju vašeg interesa.

Zakažite svoj termin

Ne odgađajte s prevencijom zdravlja. Pošaljite nam upit s kratkim opisom svojih tegoba i dogovorite termin svog pregleda već danas.

Poliklinika Lux - Solin
Poliklinika Lux - Benkovac